"...A iubi inseamna a inceta sa traiesti pentru tine, a face ca toate sentimentele omenesti, teama, speranta, durerea, bucuria, placerea sa nu depinda decat de o singura fiinta; inseamna a te cufunda in infinit, a nu gasi nici o limita simtirii, a-ti inchina viata unei fiinte in asa fel incat sa nu traiesti si sa nu gandesti decat pentru a o face fericita; a turna maretie in injosire, a gasi alinare in lacrimi indurerate, placere in suferinta si suferinta in placere; adica a intruni in sine toate contradictiile!". ~Balzac~

17 septembrie, 2009

Dragoste Si Nebunie

....exact ca in viata!

Un comentariu:

  1. Buna seara !
    ~
    Stiu, am fost ... cam dur. Multumesc pt. agrafa !
    Ti-am luat toate blogurile cu mine in ABISURIle mele.
    ~
    Exceptionala idee, si la sfarsit, (pentru ca eu, chiar cand ma grabesc, citesc tot), MAI ARE.
    Cum fac sa am si eu ?
    Nu neaparat pentru "atras cititori", CI mai ales pentru mine.
    Este o forma CONDENSATA de informatie, pe care (alta) TOCMAI o folosesc si eu de 15 minute (intra pe "Abisurile mele" si ai sa intelegi, desi, am de gand sa EXTIND si pe celelalte "Sertare".
    ~
    Creatia ta ESTE remarcabila ! Iar eu NU "perii" pe nimeni (sa ma ierte "taticul meu", acum ElaEL, el incerca sa-mi inoculeze "aceasta idee de SUBORDONARE", obtinand ... contrariul)
    Ma ierti ca "sar de la una la alta", dar ... scriu aici, iar la mine sunt pe ABISURI...
    ~
    Gata pentru azi ... Sincere Felicitari !
    ~
    BineTze !
    la 21.09.2009.1~00:56
    ~,

    RăspundețiȘtergere